הכניסה לעולם המכירות המקוון (אונליין) היא מהלך משנה חיים, ואם אתם מכוונים לשם, בטח כבר נתקלתם בהרבה אזהרות. המוני אנשים מנסים להיכנס לעולם זה, וללא הצלחה מרובה. הסיבה היא שהם לא עושים זאת נכון. בניית אתר חנות חייבת להיעשות במחשבה תחילה, עם מומחים לתחום זה. אחרי שהאתר בנוי, הדרך להצלחה קלה הרבה יותר.
כולנו קונים דברים, כאשר יותר ויותר צרכנים עוברים לרכישות מקוונות. זה נוח, זה קל, ולעיתים זה גם יותר משתלם (בטח בחיסכון בזמן, אבל גם בחיסכון כלכלי נטו). הפוטנציאל עדיין גדול, והשוק רחוק מלהיות רווי. אז איך גם אתם יכולים לבנות אתר ובאמת להצליח?
בניית אתר חנות שעובד!
בניית אתר חנות שבאמת עושה את העבודה ומייצר עבורכם מכירות בצורה פסיבית לגמרי דורש מכם לאסוף מידע חיוני, לעיתים לאורך תקופה. המידע הבסיסי הנדרש לצורך הצלחת האתר שלכם הינו:
- מידע דמוגרפי אודות הלקוחות שלכם
- מידע רב אודות המתחרים שלכם והאתרים שלהם
- מידע אודות מילות ומשפטי המפתח החיוניים לקידום
בין שורות אלו ניתן לייצר המון, אבל המון אינפורמציה. עם האינפורמציה הזו ניתן לייצר אתר מכירות מעולה, שעובר תהליך קידום אורגני בריא ואיכותי, תוך קידום ממומן לצורך ה"בוסט" הראשון לעסק. הרגע בו אתם מבצעים את המכירה הראשונה שלכם הוא רגע מרגש, והוא יריית הפתיחה לגל חדש של מוטיבציה.
בניה וקידום אתרים
בניית אתרים מקצועיים וקידומם זה באמת מעשה אומנות. אין נוסחה ברורה של 100%, אלא נוסחאות שמשתנות עם הזמן, עם רוח הזמן, ועם השינויים המתרחשים בשוק. למשל, עד לפני כמה שנים זה לא היה מובן מאליו כי בניית אתר חנות דורש התאמה לטלפונים סלולריים. כיום, לעומת זאת, הרי שאי אפשר בלי זה.
כדי לקדם את האתר שלכם בצורה מיטיבה, יש לחשוב על הקידום כבר בשלבי הבנייה. עיצוב האתר והתכנים שהוא מציג חייבים להיות מעולים, כולל התמונות והטקסטים, הסרטונים והאפליקציות שמוצגים בו. מעבר לכך, הרי שיש לזכור כי ישנם לא מעט פרטים טכניים שיש לטפל בהם מבעוד מועד, כמו סליקה, יצירת קופונים, וכיו"ב.