אם אתם קוראים את המאמר הזה, זה אומר שכבר עשיתם מהלך מעולה – הפנמתם שאתם צריכים חברת קידום אתרים שתעשה את עבודת הקידום לעסק שלכם אונליין. זו בחירה חשובה, שלא לומר קריטית לעתיד של העסק שלכם, אז הרשו לנו לברך אתכם על הראיה הרחבה והבחירה סוף סוף לפעול.
מכאן כל מה שנותר הוא להבין איך בוחרים את החברה הנכונה ביותר לעבוד איתה. השוק מלא, ואפילו מוצף בחברות קידום אתרים. כל אחת עם המיתוג שלה, כל אחת עם ההצעה שלה, וכל אחת עם היכולות שלה. אז איך בעל עסק קטן או בינוני, או אפילו גדול, יכול לבחור את הדג הנכון בים?
קריטריונים קריטיים לבחירת חברת קידום:
- תקשורת מעולה – מכיוון שיש כל כך הרבה תחרות, אין לכם שום סיבה להתפשר – חברת הקידום צריכה נציגים שיודעים לתקשר כמו שצריך, להקשיב בסבלנות, להבין את הצרכים שלכם, ולהציע פתרונות רחבים ורב-שכבתיים, אפילו שאתם לא מבינים את הז'רגון המקצועי.
- קידום על כל גווניו – קידום אתרים זה "שם קוד" לשירות נרחב מאוד. אתם צריכים לבדוק שהחברה מציעה קידום באת עצמו, קידום מחוץ לאתר, קידום אורגני וקידום ממומן, וכל אלו כחלק מהחבילה – כי כולם חשובים לקידום העסק שלכם.
- מגוון ערוצי עבודה – לא רק קידום האתר, אתם רוצים לדעת שהחברה שאתם עובדים איתה מוכנה לשלב הבא (או אפילו הרובד המקביל) והוא קידום הביזנס שלכם במגוון ערוצי הקידום, ולא רק קידום האתר.
מה עם הרשתות החברתיות?
חשוב לזכור שכיום המגמה של עולם השיווק היא לעבוד יותר ויותר ברשתות החברתיות. הסיבה פשוטה ומובנת מאליה – שם הלקוחות נמצאים, שם הם גולשים רוב הזמן, ושיווק טוב מתחיל בזה שהוא מאתר ומכוון לקהל ישירות.
חברת קידום אתרים מקצועית וטובה צריכה להציע לכם שירות של קידום ברשתות החברתיות כחלק מהחבילה, לשלב הראשון או השני של הקידום, אחרי ולרוב תוך כדי שמבססים את העמדה של האתר שלכם בשוק. בנוסף כמובן שהמחיר צריך להתאים לכיס שלכם ולתקציב השיווק שלכם.