יש הרבה מאוד דברים שעסק טוב צריך, אבל לפני הכול, ומעבר לסחורה או לשירות שהעסק מציע – עסק חייב דרך לחייב את הלקוחות שלו. שירותי סליקה הם לא שאלה של כן או לא, אלא שאלה של איך ועם מי, ועל זה אנחנו עומדים לדבר כרגע, לכן חשוב מאוד שתקראו עד הסוף (לא לדאוג, זה קצר ולעניין).
ישנם לא מעט ספקים שם בשוק, ספקים שמספקים שירותים שונים לגביית תשלום מהלקוחות שלכם. העניין הוא לחפש, להבין ולאתר את הספק הנכון והשירות הנכון, כדי שהעסק שלכם יזרום בהרמוניה, וההכנסות יזרמו ללא תקלות מיותרות. אז איך עושים זאת?
איך בוחרים ספק לשירותי סליקה?
כשאתם ניגשים למצוא ספק לשירותי הסליקה לעסק שלכם, אתם צריכים לוודא שאתם עובדים עם מקצוענים –
- בדקו שהאתר שלהם נקי, נאה, ואינפורמטיבי
- בדקו שהאתר מאפשר קבלת כל המידע הדרוש
- בדקו המדובר בחברה גדולה בעלת שם טוב וניסיון
- בדקו שיש להם את השירות שאתם מחפשים (מסוף דיגיטלי ו\או סליקה אונליין)
- בדקו שיש עם מי לדבר – לקבל תשובות לשאלות, שירות ותמיכה מלאים, כי זה הכסף שלכם.
- בדקו מה פרוטוקול האבטחה שלהם, האם אתם מקבלים אבטחה, או רק הבטחה לאבטחה
החברות הגדולות, חברות האשראי למשל, יציעו כמובן שירותי סליקה מאובטחים יותר, ומבוססים יותר, מעצם טבען של החברות הללו, חברות עוסקות בסליקה.
לסלוק באתר שלכם
אם יש לכם אתר למכירת המוצר או השירות שלכם, אתם חייבים לסלוק ישירות מהאתר. אם אין לכם עדיין אתר שמוכר את הסחורה שלכם, זה כנראה הזמן לעצור הכול, אבל פשוט הכול (חוץ מאשר לקרוא עד הסוף), ולהקים אתר כזה. אתר אינטרנט לקידום העסק זה צעד בסיסי, חיוני ואפקטיבי להגדלת הכנסות ולביסוס המעמד והמותג שלכם, אז אין כאן כל שיקול דעת – אתם צריכים אתר.
ברגע שיש לכם אתר, חשוב לוודא, ועדיף כבר בתהליך הבנייה של האתר, שהוא בנוי כך שהוא מציע רכישה מקוונת בצורה בטוחה ויעילה, כלומר עם שירותי סליקה מובנים.